Departamento
Análise e intervención psicosocioeducativa
Publicacións (134) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
(Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102
-
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade
Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
-
A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606
-
A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367
-
A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546
-
A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397
-
A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435
-
A qualitative approach to the study of the characteristics of individuals convicted of road traffic offences
International Journal of Law and Psychiatry, Vol. 59, pp. 10-19
-
Actividade física e saúde en estudantes universiatrios
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196
-
Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737
-
Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768
-
Antes e durante o Welfare State: Una aproximación británica e norteamericana desde o Traballo Social
Derecho y política en perspectiva euroamericana
-
Análisis comparado y percepción de los profesionales de la intervención social respecto al sistema de protección social a la infancia
Memoria del 56.º Congreso Internacional de Americanistas [Recurso electrónico]: estudios sociales
-
Análisis de la prevalencia y persistencia de los criterios de contenido en declaraciones fabricadas de agresiones sexuales a mujeres
Psicología jurídica: ciencia y profesión
-
Análisis de las páginas web de los museos gallegos: Una alternativa para la formación
Conectando redes. La relación entre la investigación y la práctica educativa. Simposio REUNI+D y RILME
-
Análisis longitudinal de la transición a la vida adulta de las personas segregadas del sistema de protección a la infancia y a la adolescencia
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 70, Núm. 2, pp. 25-38
-
Análisis sobre la seguridad en los dispositivos móviles con acceso a internet: Percepción de los-as educadores-as
Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 12 - 14 December, 2017
-
Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194
-
Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36