Publicacións nas que colabora con Francisco Javier Álvarez Lires (24)

2020

  1. Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640

  2. Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610

2018

  1. Uso das TIC para ensinar a aprender ciencias: un medio favorecedor da inclusión

    Investigación y práctica en la educación superior (Educación Editora), pp. 117-122

2017

  1. Actitudes hacia la educación ambiental del profesorado en formación

    La enseñanza de las ciencias en el actual contexto educativo (Educación Editora), pp. 581-586

  2. Attitudes of preservice teachers: Design and validation of an attitude scale toward environmental education

    Journal of Cleaner Production, Vol. 164, pp. 634-641

  3. Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598

  4. O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable

    Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX

2016

  1. Estereotipia e máquinas: unha proposta para traballar en formación inicial de profesorado de Educación Primaria

    Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016

  2. Pursuing the goal of sustainable action in the basic training of teachers

    2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES,HEAD'16

2015

  1. Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 157-161

  2. Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 151-155

2013

  1. Unha experiencia de avaliación utilizando rúbricas en didáctica das ciencias experimentais

    Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 77, pp. 153

  2. Utilización de formularios KPSI para avaliar e autorregular aprendizaxes

    Experiencias de investigación e innovación en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 27-31

  3. Utilización didáctica dun estudo de caso: Constance Elan Tipper, pioneira na enxeñaría metalúrxica

    Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 77, pp. 109

2012

  1. A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25