MARIA MERCEDES
VARELA LOSADA
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD TC
Francisco Javier
Álvarez Lires
Publicacións nas que colabora con Francisco Javier Álvarez Lires (24)
2020
-
Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640
-
Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610
2018
-
Uso das TIC para ensinar a aprender ciencias: un medio favorecedor da inclusión
Investigación y práctica en la educación superior (Educación Editora), pp. 117-122
2017
-
Actitudes hacia la educación ambiental del profesorado en formación
La enseñanza de las ciencias en el actual contexto educativo (Educación Editora), pp. 581-586
-
Attitudes of preservice teachers: Design and validation of an attitude scale toward environmental education
Journal of Cleaner Production, Vol. 164, pp. 634-641
-
Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598
-
O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable
Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX
2016
-
Estereotipia e máquinas: unha proposta para traballar en formación inicial de profesorado de Educación Primaria
Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016
-
Pursuing the goal of sustainable action in the basic training of teachers
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES,HEAD'16
2015
-
Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 157-161
-
Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 151-155
2014
-
Desarrollo de competencias docentes a partir de metodologías participativas aplicadas a la educación ambiental
Formación Universitaria, Vol. 7, Núm. 6, pp. 27-36
-
Elección de estudios de ingeniería: Influencia de la educación científica y de los estereotipos de género en la autoestima de las alumnas
Revista de investigación en educación, Vol. 12, Núm. 1, pp. 54-72
-
Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais
Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308
-
Son axeitadas e congruentes as concepcións sobre a integración de áreas de profesorado en formación incial?
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 79-80
-
Tecnociencia, xénero e chaleques antibalas: Stephane Kwolek e o Kevlar
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 115-116
2013
-
Unha experiencia de avaliación utilizando rúbricas en didáctica das ciencias experimentais
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 77, pp. 153
-
Utilización de formularios KPSI para avaliar e autorregular aprendizaxes
Experiencias de investigación e innovación en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 27-31
-
Utilización didáctica dun estudo de caso: Constance Elan Tipper, pioneira na enxeñaría metalúrxica
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 77, pp. 109
2012
-
A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear
Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25