Publicacións nas que colabora con María Mercedes Álvarez Lires (67)

2021

  1. Concepciones sobre la naturaleza de la ciencia en el profesorado en formación inicial

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 39, Núm. 3, pp. 113-133

2020

  1. Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640

  2. Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610

2019

  1. Aprender a interpretar la acidificación oceánica con recursos on-line y experimentación contextualizada

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 37, Núm. 2, pp. 189-209

2018

  1. A acidificación oceánica a través dos cambios de pH, unha experiencia didáctica de profesorado en formación inicial

    Investigación y práctica en la educación superior (Educación Editora), pp. 71-76

2017

  1. Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598

  2. O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable

    Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX

2016

  1. Going to action? A literature review on educational proposals in formal Environmental Education

    Environmental Education Research, Vol. 22, Núm. 3, pp. 390-421

2015

  1. Concepciones alternativas sobre Astronomía de profesorado español en formación

    Ciencia & Educação, Vol. 21, Núm. 4, pp. 799-816

  2. Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 157-161

  3. Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 151-155

2014

  1. Achegamento a unha análise de libros de texto de coñecemento do medio natural, social e cultural

    Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 109-110

  2. Desarrollo de competencias docentes a partir de metodologías participativas aplicadas a la educación ambiental

    Formación Universitaria, Vol. 7, Núm. 6, pp. 27-36

  3. Influencia de factores psicolóxicos e da educación científica na elección de estudos de enxeñaría

    III Xornada de Innovación Educativa en Xénero: docencia e investicación (Unidade de Igualdade), pp. 251-266

  4. Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais

    Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308

2013

  1. Aprendizaxe significativa cun " serious game "

    Experiencias de investigación e innovación en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 263-267

  2. Astronomía, matemáticas e o seu ensino na obra de Frei Martín Sarmiento (1695-1772): aplicacións didácticas da historia das ciencias e das técnicas

    Área de Normalización Lingüística

  3. El aprendizaje basado en problemas como propuesta didáctica de educación ambiental para la sostenibilidad en formación inicial de profesorado

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3618-3623

  4. La historia de las ciencias en el desarrollo de competencias científicas

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 31, Núm. 1, pp. 213-233

2012

  1. A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25