Publicacións nas que colabora con Azucena Arias Correa (31)

2020

  1. Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640

  2. Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610

2019

  1. Aprender a interpretar la acidificación oceánica con recursos on-line y experimentación contextualizada

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 37, Núm. 2, pp. 189-209

  2. How can teachers be encouraged to commit to sustainability? Evaluation of a teacher-training experience in Spain

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16

2018

  1. A acidificación oceánica a través dos cambios de pH, unha experiencia didáctica de profesorado en formación inicial

    Investigación y práctica en la educación superior (Educación Editora), pp. 71-76

  2. Aprendizaxe cooperativa nas ciencias da natureza de 1º de educación primaria

    Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 40

  3. Educación para la Sustenbilidad: una propuesta innovadora en aulas de Grado en Educación Infantil y en Educación Primaria

    Iluminando el cambio educativo: encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales

2017

  1. Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598

  2. O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable

    Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX

2016

  1. Una experiencia sobre género y sostenibilidad en formación inicial del profesorado

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 7, pp. 138-158

2015

  1. A crise da auga: unha experiencia con profesorado en formación inicial para sensibilizar sobre as relacións entre igualdade de xénero e sustentabilidade

    Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015

  2. Concepciones alternativas sobre Astronomía de profesorado español en formación

    Ciencia & Educação, Vol. 21, Núm. 4, pp. 799-816

  3. Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 157-161

  4. Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 151-155

  5. Una experiencia en formación inicial del profesorado utilizando la red social ELGG

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 3, pp. 49-69

2014

  1. Achegamento a unha análise de libros de texto de coñecemento do medio natural, social e cultural

    Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 109-110

  2. Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais

    Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308

2013

  1. Evolución de las concepciones sobre astronomía de profesorado en formación tras una intervención educativa conactivida desde simulación

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3612-3617

  2. La historia de las ciencias en el desarrollo de competencias científicas

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 31, Núm. 1, pp. 213-233

2012

  1. A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25