UXIO
PEREZ RODRIGUEZ
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Azucena
Arias Correa
Publicacións nas que colabora con Azucena Arias Correa (31)
2020
-
Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640
-
Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610
2019
-
Aprender a interpretar la acidificación oceánica con recursos on-line y experimentación contextualizada
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 37, Núm. 2, pp. 189-209
-
How can teachers be encouraged to commit to sustainability? Evaluation of a teacher-training experience in Spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16
2018
-
A acidificación oceánica a través dos cambios de pH, unha experiencia didáctica de profesorado en formación inicial
Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 71-76
-
Aprendizaxe cooperativa nas ciencias da natureza de 1º de educación primaria
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 40
-
Educación para la Sustenbilidad: una propuesta innovadora en aulas de Grado en Educación Infantil y en Educación Primaria
Iluminando el cambio educativo: encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
2017
-
Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598
-
O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable
Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX
2016
-
Una experiencia sobre género y sostenibilidad en formación inicial del profesorado
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 7, pp. 138-158
2015
-
A crise da auga: unha experiencia con profesorado en formación inicial para sensibilizar sobre as relacións entre igualdade de xénero e sustentabilidade
Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015
-
Concepciones alternativas sobre Astronomía de profesorado español en formación
Ciencia & Educação, Vol. 21, Núm. 4, pp. 799-816
-
Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación), pp. 157-161
-
Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación), pp. 151-155
-
Una experiencia en formación inicial del profesorado utilizando la red social ELGG
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 3, pp. 49-69
2014
-
Achegamento a unha análise de libros de texto de coñecemento do medio natural, social e cultural
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 109-110
-
Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais
Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308
2013
-
Evolución de las concepciones sobre astronomía de profesorado en formación tras una intervención educativa conactivida desde simulación
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3612-3617
-
La historia de las ciencias en el desarrollo de competencias científicas
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 31, Núm. 1, pp. 213-233
2012
-
A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear
Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25